First Line Helpdesk Advisor

Roeselare
2000
2200
Vast contract
Hospitalisatieverzekering
32 vakantiedagen

Het Accent Support Center ligt in het pittoreske Roeselare die naast de file vrije route ook de mogelijkheid biedt om tijdens de middag een frisse neus te halen. Je komt terecht in een bedrijf die de omvang heeft van een internationale groep maar de authenticiteit van een echte West-Vlaamse onderneming weet te bewaren. Een open cultuur, een dynamische omgeving en altijd op zoek naar vernieuwing en innovatie. Waarschijnlijk dacht je nu dat dergelijke omgeving enkel te vinden was in Gent, Antwerpen of Brussel? Kom aan boord en praat ongegeneerd West-Vlaams of schaaf je talenkennis bij met de 4de wereldtaal.

Hoe ziet de job eruit?

Jouw rol in het 5-koppige First Line Team Het First Line Team is het hart van onze organisatie. Je bent de lijm tussen de 1000 collega’s van de kantoren en de 250 collega’s van ons Accent Support Center zoals we ons hoofdkantoor noemen. Dat betekent dat jij een brede, algemene kennis uitbouwt en zo het gros van de vragen met gemak beantwoordt. Je bent letterlijk het eerste aanspreekpunt waarbij collega’s aankloppen met hun vragen.
Jouw taken en verantwoordelijkheden:
• Je beantwoordt in eerste lijn de binnenkomende support calls van alle mogelijke collega’s in het Nederlands en in het Frans.
• Daarnaast volg je de aanvragen op die gebundeld worden in ons intern communicatieplatform.
• Je bouwt brede parate kennis uit over de verschillende domeinen in ons bedrijf: IT, HR, sociale wetgeving, fleet & procurement, finance, marketing, enz.
• Bij elke vraag probeer je maximale service te verlenen. Je vindt het belangrijk dat elke vraag een correct en sluitend antwoord krijgt.
• Uiteraard kan je masterbrein niet alles weten en geef je bepaalde cases in 2e lijn door aan de verschillende departementen.
• Je werkt elke vraag ook correct administratief af zodat we interessante analyses kunnen maken over mogelijke pijnpunten die een strategische aanpak nodig hebben.
• Je rapporteert aan Tineke.

Wie ben jij?

Onze ideale first line advisor:

•  Is gedreven, geduldig en bijzonder empathisch.
•  Geeft de collega’s een goed gevoel en het vertrouwen dat jij een oplossing zal vinden.
•  Welk diploma je hebt is niet relevant: je leert alles in huis. Heb je ervaring in de uitzendsector, dan heb je wel een streepje voor.
•  Je bent enorm nieuwsgierig om zoveel mogelijk info te verzamelen en blijft je kennis verder uitbreiden. Je leergierigheid is je absolute troef.
• Je laat je niet snel uit het lood slaan, ook al staat je telefoon roodgloeiend. Want we moeten eerlijk zijn: zo’n dagen zijn er ook.

Wat mag je van ons verwachten?

Wat je van ons mag verwachten?
• Een stevige opleiding over de verschillende departementen heen. Geen zorgen, er staat een team van 5 collega’s klaar dat je op elk moment te hulp schiet bij vragen.
• Een salarispakket waarin jij, dankzij ons flexplan, zelf bepaalt wat voor jou prioritair is: wagen met tank/oplaadkaart, nóg meer vakantiedagen, extra opleiding, groepsverzekering, fietsleasing,… You choose.
• Maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding en hospitalisatieverzekering zitten alvast in je basispakket.
• We werken in een 40-urenweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt: 20 vakantiedagen + 12 adv-dagen. Vrij in te plannen, wel in overleg met je leidinggevende natuurlijk.
• Roeselare is the place to be, ideaal om je West-Vlaams bij te schaven. Wuk peis je?
• Het First Line Team biedt full force support tussen 8.30u en 17.30u: dat zijn de openingsuren van onze kantoren. Eén week op twee is er in overleg met je collega’s ruimte voor flexibiliteit in je planning.
• En hoe zullen we het zeggen: wat extraatjes nu en dan. Elke week vers fruit op kantoor? Of elke maand een verrassing van formaat. Gezelligheid, lekkers, competitiviteit: genoeg variatie op het menu.
• We vielen al 18 keer in de prijzen in de Great Place To Work verkiezing en sleepten zelfs al goud in de wacht. Om maar te zeggen: we vinden het belangrijk om jou in de watten te leggen.