First Line Advisor – Helpdesk

First Line Advisor – Helpdesk bij Accent?​​​​​​​

Het Accent Support Center ligt in het pittoreske Roeselare die naast de file vrije route ook de mogelijkheid biedt om tijdens de middag een frisse neus te halen. Je komt terecht in een bedrijf die de omvang heeft van een internationale groep maar de authenticiteit van een echte West-Vlaamse onderneming weet te bewaren. Een open cultuur, een dynamische omgeving en altijd op zoek naar vernieuwing en innovatie. Waarschijnlijk dacht je nu dat dergelijke omgeving enkel te vinden was in Gent, Antwerpen of Brussel? 

Kom aan boord en praat ongegeneerd West-Vlaams of schaaf je talenkennis bij met de 4de wereldtaal.

We zijn op zoek naar een first line advisor om ons centrale helpdeskteam van Accent Support Center uit te breiden. Je komt terecht in het team met de breedste algemene kennis binnen het bedrijf. Jij bent letterlijke diegene waar iedereen naartoe belt als ze iets niet weten.  

Hoe ziet de job eruit?

  • Jouw parate kennis strekt zich uit over de verschillende domeinen binnen ons bedrijf: IT, HR, Sociale wetgeving, Fleet & Procurement, Finance, … . 
  • Elke telefoon beantwoord je met de grootste smile en expertise. 
  • Uiteraard kan je masterbrain niet alles weten en worden bepaalde cases doorgegeven naar de 2nd line van de verschillende departementen.
  • Naast het hebben van een vlotte communicatiestijl ben je ook nog een krak in het correct administratief afhandelen van de opgeloste cases.
  • Je rapporteert aan Lorenz. Drie woorden: organisator in hart en nieren, hands-on en vooral veel fun.

Wie ben jij?

  • Door je ervaring binnen onze organisatie weet je wat het is om contracten op te maken, encodage te doen, een AO aan te geven, je pc herop te starten, … . 
  • Hoger diploma is geen must en je kunt ons aantonen dat er geen enkel diploma kan tippen aan jouw ervaring.   
  • Ze noemen je altijd manusje van alles en wil jij wil je kennis verder verruimen op verschillende domeinen.  
  • Je bent hands-on, weet wat prioriteiten zijn.  
  • Ook al staat je telefoon roodgloeiend, denk jij: ‘keep calm, and move on’. 
  • Je bent sterk in administratie en weet informatie op een duidelijke en efficiënte manier te verwerken.

Wat mag je van ons verwachten?

Je komt terecht in een fantastisch, 6 koppig first line team. Waarop kan je daarnaast nog rekenen?  

  • Een dynamische werkomgeving: elke middag lunchen we samen met de collega’s in een gezellige lounge, waar we nadien ook nog een partijtje pingpong kunnen spelen. Move over, Google!
  • Interne en externe opleidingen: wij zorgen ervoor dat jij nog sterker wordt in jouw expertisedomein.
  • Niet minder dan 32 verlofdagen: begin al maar te dromen welke bestemmingen je straks kunt afvinken op je bucket list (wel enkel als je belooft om nadien ook terug te keren).
  • Flexibele werkuren: bad hair days vormen dus nooit nog een probleem voor jou.
  • Een motiverend salarispakket: jij kiest volledig zelf of je nu gaat voor een wagen, een tankkaart, een hospitalisatie- of groepsverzekering, nóg meer vakantiedagen… Ons flex plan biedt jou de mogelijkheid om zelf je prioriteiten aan te geven.