Digital Product Owner

Jij wordt het talent achter de Accent website.
Je bouwt onze site uit tot de meest performante en gebruiksvriendelijke site voor onze bezoekers (kandidaten, bedrijven en andere stakeholders). Je combineert je marketing- en business inzichten met technische kennis en project management skills.  Even concreter:

Hoe ziet de job eruit?

  • Als product owner breng je marketing en technologie samen.
  • Je werkt vlot samen met verschillende types collega’s met de meest uiteenlopende expertises en verantwoordelijkheden.
  • Je project management skills helpen je het overzicht te bewaren. En met je enthousiasme krijg je iedereen mee in het verhaal.
  • Meten is weten. Je leeft voor data. Zo heeft Google Analytics geen geheimen voor jou. It’s your road to success.
  • Je bent vertrouwd met CMS-systemen, API-koppelingen, integraties en je charmeert ons extra als je ervaring hebt met Drupal.
  • Ook ervaring in UX en UI design, ervaring met backlog refinement en user story ontwikkelingen zijn een plus.
  • Niet in alles even bedreven? We vinden het vooral belangrijk dat je van aanpakken Dat je kritisch blijft, feedback najaagt en telkens voor verbeteringen blijft gaan. Daarvoor luister je graag naar alle meningen en inzichten. Zo blijf jij bijleren en evolueren.

Wie ben jij?

  • Je verzamelt en interpreteert data en info die je helpen een heldere visie op de website en de nodige functionaliteiten te formuleren. Je gaat in gesprek met heel wat interne betrokkenen: collega’s uit de kantoren, onze eigen business school, je communicatie- en marketingcollega’s. Die info leg je samen met alle customer insights die je uit de beschikbare data haalt.
  • Heb je de behoeften gedetecteerd? Dan ontwikkel je een roadmap met daaraan gekoppeld de sprint & release planning waarin je de interne en externe development teams betrekt.
  • Je ontwikkelt gebruikersflows, werkt wireframes en user stories uit.
  • Je meet, analyseert en stelt telkens verbeteringen voor.
  • Je bent de spil die verschillende betrokken collega’s en partners op één lijn brengt.
  • Je werkt nauw samen met de marketing- en communicatie teams en IT. Denk aan UX designers, SEO-specialisten, campaign marketeers en content creators. Je werkt mét en vóor hen. Zo versterken jullie samen de user experience.
  • Je grijpt telkens terug naar de KPI’s die je gedefinieerd hebt en rapporteert regelmatig over de vooruitgang.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een salarispakket waarin jij, dankzij ons flexplan zelf bepaalt wat voor jou prioritair is: wagen met tank/oplaadkaart, nóg meer vakantiedagen, extra opleiding, groepsverzekering, fietsleasing,… You choose.
  • Maaltijdcheques, een netto-onkostenvergoeding en hospitalisatieverzekering zitten alvast in je basispakket.
  • Een stevige opleiding om jouw expertise aan te scherpen en tal van opleidingsmogelijkheden om jezelf ook persoonlijk te blijven ontwikkelen.
  • We werken in een 40-urenweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt: 20 vakantiedagen + 12 adv-dagen. Vrij in te plannen, wel in overleg met je leidinggevende natuurlijk.
  • Roeselare is the place to be, ideaal om je West-Vlaams bij te schaven. Wuk peis je?
  • Ruil je Roeselare graag in voor enkele dagen thuiswerk per week? Geen zorgen, Microsoft Teams does the trick. Een goeie balans vinden we wel belangrijk.
  • Flexibele werkuren: vroege vogel of eeuwige snoozer? Wees gerust, er is marge op je werktijden.
  • En hoe zullen we het zeggen: wat extraatjes nu en dan. Elke week vers fruit op kantoor? Of maandelijks een verrassing van formaat. Gezelligheid, lekkers, competitiviteit: genoeg variatie op het menu.
  • We vielen al 18 keer in de prijzen in de Great Place To Work verkiezing en sleepten zelfs al goud in de wacht. Om maar te zeggen: we vinden het belangrijk om jou in de watten te leggen.