Large Accounts: Recruitment Partner

Wat doet een Recruitment Partner bij Accent?

Binnen Accent hebben we een business unit die zich uitsluitend focust op grote bedrijven: Large Accounts. Deze teams werken nauw samen met de collega’s uit regionale kantoren om hun vacatures in te vullen. Als recruitment partner voor Large Accounts ben je verantwoordelijk voor het uitbouwen van een duurzame samenwerking met een aantal grote bedrijven.
Voor deze functie kan je op verschillende locaties werken: vanuit de Large Accounts kantoren in Sint-Denijs-Westrem, vanuit de regionale Accent-kantoren of bij de klant zelf.

Hoe ziet de job eruit?

  • Je matcht getalenteerde mensen aan leuke jobs. Via je collega’s uit regionale kantoren kom je in contact met heel wat mensen die op zoek zijn naar een nieuwe job. Je brengt hun talenten in kaart en maakt een analyse van hun wensen en verwachtingen. Daarna is het jouw taak om die mensen in contact te brengen met werkgevers en ervoor te zorgen dat ze aan de slag kunnen in een job die ze graag doen, in een bedrijf waar ze zich goed voelen. Workshops of infosessies organiseren hoort daar ook bij.
  • Je benadert kandidaten als een echte jobcoach. Je gaat op zoek naar hun talenten, begeleidt hen doorheen alle stappen van het sollicitatieproces en vindt voor hen een job die hen werkplezier brengt. Positieve en correcte feedback geven doorheen het volledige proces, is hierbij cruciaal. Wanneer je de juiste match hebt gevonden, zorg je niet alleen voor een correcte opvolging van contracten en documenten, maar volg je de kandidaat ook nog een aantal maanden verder op.
  • Voor werkgevers ben je een vertrouwde rekruteringspartner. Je bent mee verantwoordelijk voor hun groei, door hun noden in kaart te brengen en op basis daarvan kwalitatieve kandidaten voor te stellen. Je gaat geregeld fysiek langs bij je klanten, zodat je als geen ander weet wat er leeft binnen de bedrijfsmuren.

Wie ben jij?

  • Je bent communicatief, gebeten door sales en je weet van aanpakken. Opgeven staat niet in jouw woordenboek. Integendeel. Dankzij jouw natuurlijke overtuigingskracht om mensen in beweging te brengen, slaag jij er snel in om kandidaten en werkgevers met elkaar in contact te brengen. Op die manier bouw je duurzame professionele relaties uit.
  • Je werkt graag planmatig, gestructureerd en resultaatgericht. Je kan zelf je prioriteiten bepalen en bent niet vies van strakke deadlines. Meer zelfs: stiekem presteer je nog beter als er wat druk achter zit. Je werkt graag flink door, zodat de dag voorbijvliegt.

Wat mag je van ons verwachten?

Naast fantastische collega’s, veel ruimte om te groeien en een gevarieerd takenpakket, bieden wij jou:

  • Een marktconform salaris, met een brutoloon tussen 2000 en 3000 euro, aangevuld met een netto onkostenvergoeding van 75 euro per maand en een variabele verloning die afhankelijk is van prestaties.
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag, ecocheques, een smartphonebudget, een laptop of tablet…
  • Zodra je 1 jaar bij ons werkt, komt er nog een hospitalisatieverzekering bovenop.
  • Een flexibel verloningsplan, waarbij je een deel van je loon kan inzetten voor de nettovoordelen die jou het interessantst lijken. Denk maar aan een fietsleasing, extra verlofdagen, een (upgrade van) je wagen, enz.
  • Wij zijn grote voorstander van levenslang bijleren. We hebben dan ook een volledig opleidingstraject voor jou uitgestippeld bij onze Accent Business School. Wil je extra opleidingen volgen bij externe partners? Be our guest!
  • We werken in een 40-urige werkweek, wat de teller op 32 vakantiedagen brengt (20 verlofdagen + 12 ADV-dagen).
  • En dan natuurlijk nog een pak andere voordelen die moeilijk onder één categorie terug te brengen zijn: een Sinterklaas-cadeau voor de kinderen, elke week vers fruit op kantoor, een strijkhulp die elke week een mand strijk voor je wegwerkt, een “We Care” programma dat focust op jouw mentale en fysieke welzijn, onvergetelijke teambuildings en events en nog veel meer…