Projectcoördinator Activering
Als projectcoördinator Activering sta je in voor de uitbouw van de samenwerking met externe gespecialiseerde organisaties, zoals GTB, wat betreft activering uit kwetsbare doelgroepen. Je bent de lijm tussen de partners en onze collega’s, coördineert de toeleiding van kandidaten naar de juiste kantoren en verzekert de feedback naar onze partners.
Hoe ziet de job eruit?
Als projectcoördinator activering heb je een gevarieerd takenpakket, bestaande uit:
1. Relatiebeheer met kandidaten, partners en Accent job coaches
- Eerste contact voor de toeleiding van kandidaten vanuit de projecten met partners;
- Opvragen extra info bij de bemiddelaars en jobcoaches (woonplaats, gewenste functie,…) zodat je gericht kan toeleiden binnen ons kantorennetwerk
- Eerste kennismakend gesprek met kandidaat indien de gekende info onvoldoende is om inschatting te maken van meest relevante kantoren;
- Dispatch naar de kantoren.
2. Coaching, advies en kennisoverdracht
- Toelichting van de werking van onze partners aan de kantoren/ opleidingen;
- Coachen van de kantoren in de aanpak van zij instroom- eventueel zelf gesprekken bijwonen waar nodig;
- Adviseren van interne medewerkers en klanten/prospecten omtrent de opleidings- en opstartmogelijkheden (in samenspraak met de partners)
3. Opvolging en rapportering
- Nauwgezette opvolging en rapportering van ondernomen acties en resultaten;
- Toezien op consequente feedback aan bemiddelaars en jobcoaches van onze partners.
4. Netwerking
- Deelname aan jobdates georganiseerd vanuit de partners.
Je werkt voornamelijk in de regio’s Oost- en West-Vlaanderen.
Wie ben jij?
Als Projectcoördinator Activering straal je positivisme en professionalisme uit, daarnaast vertrek je vanuit een empathische houding om samen te werken met organisaties wat betreft activering uit kwetsbare doelgroepen.
Bij het lezen van onderstaande specifieke competenties kan jij meteen voorbeelden aanhalen over hoe je deze in de praktijk zichtbaar maakt!
- Communicatieve skills: je kan standpunten doelgericht en eerlijk overbrengen; je communiceert respectvol en empathisch;
- Stressbestendig: meerdere professionele ballen in de lucht houden schrikt je niet af;
- Nauwkeurigheid: je volgt verschillende dossiers gelijktijdig op;
- Autonoom werken: je coördineert verschillende dossiers;
- Aanpassingsvermogen: je kan je aanpassen aan je verschillende stakeholders: partners, kandidaten, begeleiders, collega’s, management;
- Doorzettingsvermogen: je denkt oplossingsgericht en benadert problemen constructief;
- Emotionele intelligentie: je toont een gezonde dosis inlevingsvermogen en toont overtuigingskracht;
- Connecting the dots: door je uitgebreide kennis en netwerk binnen de HoHR slaag je erin om deze in te schakelen wanneer nodig
- ‘Learnability’: je wil en kan nog bijleren om bovenstaande competenties verder te ontwikkelen of te verfijnen.
Wat mag je van ons verwachten?
Naast fantastische collega’s, veel ruimte om te groeien en een gevarieerd takenpakket, bieden wij jou:
Een marktconform salaris, met een brutoloon tussen 2600 en 3300 euro, aangevuld met een netto onkostenvergoeding van 150 euro per maand en een variabele verloning die afhankelijk is van prestaties.
Maaltijdcheques van 8 euro per dag, ecocheques, een smartphonebudget, een laptop of tablet… Daarnaast heeft iedereen recht op een flexibel cafetariaplan, waarmee je kan kiezen voor een fietsleasing, extra verlofdagen, etc.
Een wagen en tankkaart.
Een intensief opleidingstraject via de Accent Business School.
We werken in een 40-urige werkweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt (20 verlofdagen + 12 ADV-dagen)
Een hospitalisatieverzekering vanaf vaste in dienst name.
En dan natuurlijk nog een pak leuke voordelen die moeilijk onder één categorie terug te brengen zijn: een Sinterklaas-cadeau voor Accenters met kinderen, elke week vers fruit op kantoor, een “We Care” programma dat focust op jouw mentale en fysieke welzijn, onvergetelijke teambuildings en events en nog veel meer…