Account Manager

Wallonië
Vlaanderen
2100
3000
Vast contract
Hospitalisatieverzekering
32 vakantiedagen

Wat doet een account manager bij Accent?

Als account manager ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jij bouwt duurzame partnerships uit, reikt klanten innovatieve oplossingen aan om hen te helpen groeien en ondersteunt hen met HR-advies en expertise. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het dagelijkse reilen en zeilen van je kantoor. Het aansturen van een team hoort maakt hier ook deel van uit. 

Hoe ziet de job eruit?

  • Je bent een inspirerende HR-partner voor werkgevers. Jouw doel? Een langdurige samenwerking creëren met klanten en prospecten, waarin je hen bijstaat op vlak van HR en talent placement. Je staat hen bij in het vinden van nieuwe talenten en reikt hen innovatieve oplossingen aan om te ondersteunen waar mogelijk.
     
  • Commerciële onderhandelingen vormen een belangrijk onderdeel van de job. Het is jouw taak om te prospecteren, maar ook om nieuwe vacatures binnen te halen bij bestaande klanten. Op die manier bouw je een mooi, eigen klantenbestand op in je regio.
     
  • Je zorgt voor een goed draaiend kantoor. Samen met de Area Sales Director werk je een strategie uit voor je kantoor, maak je analyses en budgetteringen en doe je aan forecasting. Je deelt je eigen visie en bekijkt samen met je verantwoordelijke hoe je die kan omzetten in de praktijk.
     
  • Je stuurt een team van collega’s aan. Als account manager is het jouw taak om de collega’s van je kantoor te coachen, te mentoren en ze te helpen groeien. Wij geloven sterk in “management by example”: je inspireert je teamleden om net als jij het beste van zichzelf te geven.  

Wie ben jij?

Onze ideale account manager is…

  • Ambitieus, resultaatgericht en gepassioneerd door sales. Prospecten overtuigen om met Accent samen te werken, is een uitdaging die jij maar al te graag aangaat. Je kan niet wachten om je telefoon op te pakken en het Accent-verhaal te delen, om daarna fysiek bij de werkgever langs te gaan en je verhaal kracht bij te zetten. Je tilt je kantoor graag naar een hoger niveau en met een stevige target voor ogen presteer je nog beter.
     
  • Communicatief, empathisch en professioneel. Je zorgt ervoor dat je team als een perfect geoliede machine samenwerkt. Je weet hoe je met verschillende persoonlijkheden moet omgaan en kan mensen motiveren het beste uit zichzelf te halen.
     
  • Analytisch, organisatorisch en hands-on. Dankzij jouw doe-mentaliteit en doorzettingsvermogen kan je in elke situatie je plan trekken. Je weet waar de prioriteiten voor je kantoor liggen en kan ook anderen tot dat inzicht brengen. Je denkt in mogelijkheden en oplossingen, niet in problemen.

Wat mag je van ons verwachten?

Naast fantastische collega’s, veel ruimte om te groeien en een gevarieerd takenpakket, bieden wij jou:

  • Een vast contract na een positieve evaluatie na 6 maanden.
  • Een marktconform salaris, met een brutoloon tussen 2600 en 3600 euro, aangevuld met een netto onkostenvergoeding van 150 euro per maand en een variabele verloning die afhankelijk is van prestaties.
  • Een bedrijfswagen met tankkaart.
  • Een groepsverzekering.
  • Een dagvergoeding per gewerkte dag, ecocheques, een smartphonebudget, een laptop of tablet… Daarnaast heeft iedereen recht op een flexibel cafetariaplan, waarmee je kan kiezen voor een fietsleasing, extra verlofdagen, een wagen, etc.
  • Een intensief opleidingstraject via de Accent Business School.
  • We werken in een 40-urige werkweek, wat de teller van vakantiedagen op 32 brengt (20 verlofdagen + 12 ADV-dagen)
  • Zodra je 1 jaar bij ons werkt, komt er nog een hospitalisatieverzekering bovenop.
  • En dan natuurlijk nog een pak leuke voordelen die moeilijk onder één categorie terug te brengen zijn: een Sinterklaas-cadeau voor Accenters met kinderen, elke week vers fruit op kantoor, een “We Care” programma dat focust op jouw mentale en fysieke welzijn, onvergetelijke teambuildings en events en nog veel meer…